حنیفاحنیفا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

حنیفا مورچه ی قشنگ مامانشه

فقط باید توی اتاق لباس عوض کنی

1394/3/3 16:36
نویسنده : زهرا
159 بازدید
اشتراک گذاری

یه مسئله ای که خیلی برای من دوست داشتنیه و خیلی وقتا باهاش شاد می شم لباس عوض کردنته.

بهت گفتم باید توی اتاق لباس عوض کنی.

یه بار خونه ی باباجون بودیم شما رفتی توی اتاق .شلوارتو در آوردی .بعد اومدی بیرون و گفتی: کسی نیاد توی اتاق من دارم لباس عوض می کنم.زیبا

بعد دوباره رفتی توی اتاق درو بستی تا شلوارتو بپوشی.

به شوخی بهت گفتیم:حنیفا لباستو عوض کردی؟

ناراحت درو باز کردی ؛شلوارتم نصفه پوشیده بودی و گفتی: نه نیاید .هنوز عوض نکردم.بعد دوباره درو بستی .قهر

 

یه بارم مهمون داشتیم .از بیرون اومده بودیم .به من گفتی بیا لباسامو عوض کن.

خودت اومدی لباست رو دربیاری . رفتی توی اتاق لباست رو دراوردی .دوباره اومدی بیرون ،لباس جدیدت هم دستت بود.به من گفتی اینو برام بپوش.اومدم بپوشم که گفتی:این جا نه ،بریم تو اتاق بپوش.

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محمد عارف
23 خرداد 94 21:22
بههههه سلام اینورا. بازگشت پیروز مندانه شما رو به وب خانومی تبریک میگم
زهرا
پاسخ
سلام موچکرم